Διεκδίκηση αγαθών (ελάττωμα αγαθών)
✔ Σε περίπτωση λανθασμένης παραγγελίας αξεσουάρ, θα επιστρέψουμε την τιμή αγοράς των προϊόντων κατά την παράδοση στη διεύθυνσή μας*
✔ ✔ Θα χειριστούμε τα παράπονα εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
✔ Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να είναι μηχανικά κατεστραμμένη, δεν χρειάζεται να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική συσκευασία.
✔ Τα εμπορεύματα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα και καθαρά.
*έως 14 ημέρες από την παραλαβή των αγαθών
Πώς να διεκδικήσετε τα αγαθά ?
- Συμπληρώστε την παρακάτω απλή φόρμα καταγγελίας.
- Σε περίπτωση ανάγκης, αποριών και αβεβαιότητας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών τις εργάσιμες ημέρες και θα συμφωνήσουμε τις λεπτομέρειες της απαίτησης.
- Η προσεκτική συσκευασία θα αποτρέψει τις ζημιές κατά τη μεταφορά. Ιδανικά, τυλίξτε το στην αρχική του συσκευασία. Συνιστούμε την αποστολή των προϊόντων μέσω:
- Ταχυδρομείο/μεταφορέας: αποστολή ως δέμα μαζί με την απόδειξη αγοράς (τιμολόγιο) στη διεύθυνση:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Σλοβακία
- Ταχυδρομικώς στη διεύθυνση επιστροφής:
Packeta International
ID για αποστολή επιστροφής - Filip Trade company s.r.o./4Robot.gr
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road) Thesi Dialogis OSE -
Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
Οι αποστολές επιστροφής μπορούν να αποστέλλονται σε αυτή τη διεύθυνση επιστροφής μόνο μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR και τον νόμο αριθ. 18/2018 Coll. για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την τροποποίηση ορισμένων πράξεων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.